ارسطوارسطو، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

پسر من ارسطو

نظرات (4)

ماری
15 شهریور 90 21:29
سلام به ارسطو جون و مامان و باباش بچه کوچولویه نازی دارید با اجازتون عکس ارسطو جون بیاد تو آلبوم بچه های زرنگ و بازیگوش حتما اینجا بیایید این وب یه البوم عکس برای تمام بچه هاس اگه دوست دارید عکسی از فرزندتون همیشه بمونه و میخایید فرزندتون دوستای جدیدی پیدا کنه میتونین به ما سر بزنید کار ما اینه که عکس بچه های شمارو تو این البوم به نمایش میزاریم و از استعداداش و بازیگوشی اش میگه برای رسوندن عکس بچه هاتون به وبلاگ کافیه که ادرس عکس اپلود شده رو تو قسمت نظرات بزارید با ادرس وبلاگتون ما هم به وبلاگ شما سر میزنیم وبا هم اشنا میشم فقط از دوستان تقاضا دارم که عکسی بفرستن که تا حالا تویه وبلاگشون نزاشته اند و جدیده منتظر عکسای شما هستم http://albomax20.niniweblog.com اگه امکانش هست منو با اسمه آلبوم عکس بچه های باهوش و زرنگ لینک کنید دوست عزیز سر بزنید ممنون
ثمين
4 مهر 90 13:47
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
سیما - مامان هلیا
8 بهمن 90 13:16
سلام غنچه ناز و کوچک تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااارک ماشینش هم خوشگله.
سودی مامان پندار
19 تیر 91 12:30
دلم براتون تنگ شده